Thursday, 3 March 2011

First post



It's great to be back in the UK. After a long tour through America I was ready to come back home again. It's feels nice to be able to blog again and been in touch with my fans around the world.

1 comment:

  1. Oi Nanci, como vai? Depois que li o teu comentario vim aqui ver o teu blog, porque eu a tinha na minha lista de blogs " Nanci inglesa" mas vi que estava fechado, nao podia acessa-lo e entao eliminei da minha lista de blogs. Voce agora ira escrever aqui? aquele nao tem mais? Bjs

    ReplyDelete